Von

Mijn foto
www.twitter.com/vontresting

vrijdag 6 april 2012

Magnetic Nails

Al een tijdje heb ik de Magnetic Nailart van Essence liggen. Ik vond alleen de kleurtjes nagellak niet zo mooi die ze toendertijd hadden. Nu was ik in de Kruidvat en zag dat ze een kleurtje hadden wat ik wel mooi vind! Dus het werd hoog tijd om mijn Magnetic Nailart eens te gaan uitproberen.

Het Magnetic Nailart systeem creeert een soort van streeppatroon op je nagels.

Benodigdheden:
- Mangetic Nailart magneetje
- Magnetic Nailart nagellak.
- evt. topcoat


















Ik heb mijn nagels eerst goed schoongemaakt, mijn nagelriemen teruggeduwd en een laagje verzorgende nagellak aangebracht. Dit hoeft natuurlijk niet.

Om het gewenste effect te krijgen moet de magneet boven de nagellak gehouden als deze nog nat is. Dus je zal vinger per vinger moeten lakken en 'magnetiseren'. 

In het magneetje zit een opening, zodat je deze over je wijsvinger heen kan schuiven.
Lak je nagel.
Plaats de magneet om je (ongelakte) wijsvinger.














Hou de magneet vervolgens boven je vers gelakte nagel voor 20 sec. (of langer)
Let op! Je moet de magneet best dicht erop houden om een goed effect te krijgen. Het nadeel is alleen wel dat je dus vrij snel je nagellak beschadigd omdat je er tegenaan komt.












Het effect.


















Alle nagels.




















Ik vind het wel een grappig nailart dingetje. Ik vind alleen dat je de magneet er echt heel dicht op moet houden voor een goed effect. Dit lukt bijna niet zonder de nagel te beschadigen. Dan kan je dus weer opnieuw beginnen, of het zo laten. Wat niet echt mooi is zoals je op de foto ziet.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten