Von

Mijn foto
www.twitter.com/vontresting

donderdag 1 maart 2012

News Paper Nails

Er wordt wel eens gezegd: "Jij bent wel creatief he?". Dat klopt wel. Voornamelijk met het maken van nailart - voornamelijk (nog) bij mezelf - maar ook met mijn andere hobby, taarten maken.
Ik kwam het volgende tegen en dacht dus meteen Dit moet ik ook proberen! - News Paper Nails -

Met een krant maak je afdrukken op je nagels. Ik heb verschillende manier voorbij zien komen op internet en ik ben voor de wat simpelere variant gegaan. Ik moet zeggen het resultaat valt me een beetje tegen, maar misschien heb ik het wel niet helemaal goed gedaan....

Benodigheden:
- Nagellak - in elke gewenste kleur. Lichtere kleuren zorgen voor een beter contrast.
- Krant
- Alcohol - te koop bij de drogist, of speur je drankkast even na. Ik heb Barcardi gebruikt. Tequila, wodka e.d. werkt ook.
- Schaar
- Kommetje of glaasje
- Topcoat













Knip de krant in reepjes die makkelijk over je vinger passen.
Lak je nagels in de gewenste kleur en laat deze goed drogen.
Ik heb een lichtroze nagellak van Essence gebruikt.






















Doop je vinger in de alcohol.

Neem een reepje krant en plak deze over je nagel heen. Het vocht wordt makkelijk door de krant opgenomen waardoor deze zich makkelijk naar je nagel vormt. Druk hem aan maar let erop dat je het reepje niet beweegt want anders smudge je de letters. 10 - 20 sec moet voldoende zijn.


Haal het reepje er voorzichtig vanaf.
Herhaal dit bij al je nagels en... tadaaaa

News Paper Nails!

Om vervagen te voorkomen doe je een laagje topcoat op je nagels en Klaar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten